пятница, 13 мая 2016 г.



Майстер-клас від TNGifts

«Округла рамка для безлічі фото»


           З кожним роком технології все більше нас затягують у свої «нетрі», тепер роздруковане фото здається чимось надзвичайним. Проте я не можу обійтись без світлин перед очима, особливо після того, як пропав з мого ноутбука великий обєм інформації =))

           Що робити, коли немає коштів на велику фоторамку для фото? Як створити своїми руками чудовий декор для вашої кімнати? 

Це і багато іншого я розповів Вам сьогодні.
           Нещодавно натрапила на цікаву ідею і вирішила її втілити, а саме кругла рамка для безлічі фото. 

Отже, для роботи  нам потрібні такі матеріали:

1. Папір різного кольору для декору(підбирайте на свій смак)
2. Картон як основа.
3. Прищепки
4. Ножиці
5. Циркуль
6. Клеючий пістолет на силіконових стержнях або ж клей Момент Кристал
7. Шило
8. Dаші роздруковані фото
9. Гарний настрій

          
          1. Маємо картон і циркуль. Необхідно накреслити 2 круги. Діаметр можете обирати на власний смак. У мене ж він має діаметр більшого круга – 30см, діаметр меншого = 22см.



Примітка: Використовувати можна не тільки циркуль, а і предмети необхідного діаметру. 


           2. Вирізаємо по колу необхідну нам форму.


 Примітка: У кого якісний картон, то з меншої частини, котру ви вирізали з нашої заготовки, можна теж зробити рамку меншого розміру. 


1           3. Пробиваємо шилом або іншим гострим предметом отвір для кріплення на стіну.
      Приміряємо готову заготовку.


            4. Розкладаємо перед собою наявний папір. Я підбирала кольори, котрі підходитимуть під загальну палітру в кімнаті)
               Наша задача із цього паперу зробити квіти, якими ми прикрашатимемо 


      5. Нам потрібно  з допомогою циркуля або іншого предмету круглої форми накреслити кільця діаметром приблизно 6см.
Примітка: Чим більший діаметр, тим більші квіти ви отримаєте.



      6. Вирізаємо. Потім отримані кружки потрібно розрізати по спіралі до центру. Як показано на фото.


Якщо скручувати спіраль від кінчика до центру, то ми отримаємо ось такі квіти.


По приблизних підрахунках я витратила 3 листи паперу різного кольору формату А-4.



        7. Після закінчення квітів, повертаємось до самої рамки.
Розміщаємо необхідну кількість прищепок по кругу заготівки і потім кріпимо клеєм за одно із сторін. Таким чином ми зможемо знімати і закріплювати фото.







         8. Заготовки квітів варто скріпити, щоб вони гарно тримали свою форму. Робимо це ось так.




       9. Коли всі квіти проклеєні, можемо їх розташовувати як вам подобається. Я обрала звичайний спосіб. Котрий мені більше всього імпонував.



У мене в наявності були червоні квіточки і я вирішила сфотографувати вам їх як варіант подарунка на день закоханих або на день народження. Простіше не придумаєш. 


           10. Клеїмо квіти на основу.




           11. Врешті решт кріпимо фото на вже готову рамку))





Всім гарних фото!
Підписуйтесь, репостіть і заходьте до нас в групу сюди і сюди  )) До нових зустрічей)

Комментариев нет:

Отправить комментарий